mainstraw

Liten i stora världen

to god to be true

Kategori: Allmänt

finessen med drömmar är att de inte är "rädda" för omväxling. Det är inte ofta man har exakt samma dröm två gånger.
mina drömmar blir mer och mer lika för varje gång jag stänger mina ögonlock.
Jag vet inte vad som är värst, att veta att det aldrig kommer att bli verklighet, eller att vakna upp efter en dröm som jag skulle göra allt för, för att den skulle bli just - verklighet.

Det är alltid samma person-(er)  men olika platser och olika tider på dygnet.
Varför ska allting vara så himmla perfekt i drömmar? rätt saker att säga, rätt saker inträffar vid rätt tidpunkt.
men när man dras tillbaka till verkligheten är allt hur illa som helst, man vet inte vad man ska säga och ingenting inträffar när man vill.

"Drömmar med ett bildinnehåll som påminner om tidigare drömmar förekommer inte så ofta. Sådana drömmar har att göra med ett återkommande problem i drömmarens liv, som inte funnit någon lösning. När problemet är löst brukar drömmen upphöra att återkomma. Dessa drömmar handlar ofta om något som gått förlorat, t.ex. en trygg hamn eller en källa till njutning. De kan också handla om sökandet efter en förlorad relation som betytt mycket"

kan det stämma?
Jag vill inte drömma dessa drömmar mer, de får mig bara att minnas, jag vet inte om jag vill minnas mer..
mina minnen har alltid varit det som värmt mitt hjärta.. minnen från hela första början, från lågstadiet.
Jag vill inte släppa mina minnen, jag vill skapa nya minnen, men det skulle vara lättare att bara släppa det.. allt skulle inte varit ett problem då.. det skulle varit lättare att släppa Allt om jag inte haft så många underbara minnen.
minnena är allt jag har, tillochmed jag är ett minne blott.

I mina drömmar är allt okej,jag kan skratta och ha det bra i mina drömmar, det är  inte något problem med att
Le, leendet är gratis. Man behöver inte fundera på vad som är rätt och fel. det finns inget rätt och fel i en dröm,
Om något skulle hända i en dröm, kommer någon och gör det bra igen.  Mina drömmar är hemlighet, det är ingen som
Vet vad som försegår i mina drömmar. Alltid samma person-(er),Alltid samma glädje. Allting är perfekt, felfritt helt
Enkelt

Underbart, det är verkligen underbart att känna sig hel, glad utan att låtsas.



After all there's only just the two of us
And here we are still fighting for our lives
Watching all of history repeat itself
Time after time
-
Your higher power may be God or Jesus Christ
It doesn't really matter much to me
Without each others help there ain't no hope for us
I'm living in a dream of fantasy

If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and bigotry ...
Be gone?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: