mainstraw

Liten i stora världen

You were my everything.. And I really miss you

Kategori: Allmänt

Ja,.. vad ska man säga? lyssnade på en låt som värmt mitt hjärta många gånger..
Tänk va tiden går fort?.. helt sick..

Jag måste verkligen prata med dig.. skulle jag säga det här.. eller prata med någon annan om det så skulle det bli så
jävla fel och det är inte det som jag är ute efter..

Seriöst.. tiden går för fort.. jag vill inte vara med mer.. det är inte kul längre..
Jag orkar inte höra massa skit.. en massa skitsnack helt enkelt.. det får vara nog nu..

jag vill bara här ifrån.. jag vill inte vara här mer.. jag orkar inte mer.. Innan allt detta grät jag aldrig.. nu kan jag inte sluta..

Jag sitter och skriver.. skriver och skriver till min lilla bok.. väntar.. väntar och väntar på rätt tillfälle..
ett tillfälle som aldrig kommer att ske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: