mainstraw

Liten i stora världen

Att vara eller icke vara?

Kategori: Allmänt

Här sitter jag nu och väntar på Rätt tillfälle till att duscha, har precis slutat skolan, eller nästan iallafall eller kanske för flera timmar sen..
Dagen har vart en slappisdag, mjukisbyxor och t-shirt.. Osminkad och svintohår..  D.V.S att jag inte hann borta håret i morses.. Otur som jag har, går toffsen som jag ska sätta upp mitt svintohår med, sönder så jag får låna AKs klämma..

Har både ätit och kollat på One Tree Hill- bästa serien? förutom Supernatural och förhäxad då :P och ska pallra mig in i duschen för att senare dra till Benny, - det kommer bli bra det här, jag ger inte upp i första taget!

I morgon blir det bio med sötan till Ak och Syster yster Elin vi ska gå på Daggar som diggar eller som den egentligen heter Disco daggarna, det ska bli asakul !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: