mainstraw

Liten i stora världen

Gammal text, minnen.. det var tider då..

Kategori: Allmänt

Över horisonten sakta börjar solen stiga,
kanske är det sant som sägs att vi är lika
kärlek till dig jag får fjärilar i magen,
du är den enda som lyser upp dagen.
Du är min sol,
men helt ärligt talat du är mitt allt,
var hade jag stått idag om du inte fanns,
ord kan inte säga åh som jag älskar,
som jag sagt innan fan du är mitt bästa,
du är min enda possitiva tanke,
den finaste killen och med din omtanke
finns det en himmel? Ja jag har redan nått den.
jag e så jävla kär i dig det känns i hela kroppen,
jag längtar efter dig varje dag,
Dina drömmar du önskar dig
jag ska uppfylla dom jag lovar dig,
det första och det andra det kommer du att få,
det tredje är nått vi jobbar på,
den 8 April år 2007
shit tanken av dagen man aldrig kommer glömma,
ger du mig ett leende så ska jag ge dig hundra
du är det finaste jag vet,
du var min dröm men du blev en värklighet.
att få känna tryggheten som bara du kan ge,
att få somna i dina armar är det bästa som jag vet,
känna dina fingrar dras igenom mitt hår,
att vara utan dig känns jävligt jobbigt men
jag vet att vi träffas bara några timmar efteråt.
Min längtan är så stor så fort jag är ifrån mig

du har ögon som en ängel du är vacker som få,
för kolla känslorna som bytts
du fick mina tårar att leva om på nytt
att visa vissa delar som jag aldrig gjort förut
för första gången i livet har jag tagit rätt beslut,
men jag var tvungen att smälta allting det som har hänt
, för allting gick så snabbt o plöttsligt stod du bara där
, som en ängel utan like och
jag som trodde att jag aldrig kunde bli kär
Du kanske har sårat mig en gång, 
till och med två men du är en av få som får mig
att må som jag mår när jag är med dig.
Jag orkar inte tänka tillbax i tiden o gräma mig i det
jag vill bara leva livar e mitt liv är ditt o jag älskar dig massor.
Okej, jag var din innan men när vi inte var varandras,
var jag kall och gav ingen kärlek alls,
fick alltid klagomål så jag sket totalt i känslor, 
Annars var jag överkänslig och det tyckte jag själv att jag var,
men jag försökte att inte tänka på det o inte visa känslor för någon.
och alla männsikor omkring mig ville aldrig acepetera mig för den jag var,
så jag blev någon annan,
en kaxig lite brud som slogs och som aldrig brydde sig,
(kan du tänka mig att jag en gång var sån)
till den dagen jag fick kärleken 
och du höll om mig shit va jag älskar dig,
att få framstå som sig själv att få riva nått jag spelat så länge,
känns så skönt att inte behöva det längre,
 
så varje dag kan bli bättre varje dröm kan slå in,
jag fick det uppenbart den dagen du blev min,
varenda dag med dig är underbar jag svär på min gud,
jag kommer aldrig gå tillbax till det som var förut,
allting känns bättre för saker börjar klarna
jag älskar dig och inte ens ord kan förklara,
du är det finnaste som finns och det känns in till själen
min pojkvän han är den bästaste i världen 
Ja kanske e du den. och kanske blir det så,
kanske de blir du och jag för livet.
du finns alltid i mina drömmar i mina tankar varje dag,
du kom in i mtt liv och det känns helt underbart,
det går inte en dag utan dig i mina tankar,
jag blir varm i hela kroppen och hjärtat bankar,
Inget kan hålla oss isär vår kärlek kommer besegra allt,
jag hoppas i alla fall det.
Men hur det än blir så finns jag alltid här,
du är helt perfekt och har ögon som en ängel,
jag blädas av ditt skratt o ditt underbara leende 
och de känns så jävla härligt,
du är den enda killen jag vill ha i min närhet
tror det kommer hända,
dom skönaste studerna är när vi är själva, 
Gah Vet att det är vi två älskar dig massor.
vad ska jag säga det finns ingen annan, just som du,
du har fångat mina tankar, 
allting jag har önskat mig står här framför mig,
allting jag har drömt om, jag tänker på dig,
Det är nästan som om du är den enda killen som skiter
i vad alla andra tycker o visar dina känslor.. j
ag vill aldrig se dig ledsen eller sur..
Vill bara säga till dig har jag fattat fett tycke
Jag gillar din personlighet,
och fastna i ditt sätt
jag har till och med börjat att gå som du ,
jag kan inte blunda för känslorna du gett,
och som du säger,
äntligen har jag hittat nån som förstår mig helt rätt
din sköna och din härliga charm,
jag vill ha kvar känslan som jag känner just nu,
efter allt fucked up är det fan min tur,
kan du lova att aldrig lämna mig?, jag skulle må så jävla dåligt då..
den första killen, som inte ger mig djupt sår,
som inte gör mig arg och sen bara går,
för jag känner det på riktigt det är helt  sant,
jag hoppas på det bästa o att du känner likadant, 
Den enda som jag kan tacka till Som nästan var den
som gjorde att vi träffades igen,,
det var juh faktiskt Trixie,
Shit va jag var nervös jag skakade o ville bara där ifrån..
men Trixie som hatar parkeringar SKULLE gå exakt där du var,
Du hade på dig dina mjukisbyxor o din Skövde Ik  tröja
( den tjocka ) Tänk att jag kommer ihåg.
Shit vad jag älskar den hunden, sen började vi träffas mer o mer..
Vännerna frågade hur vi blev ihop.. o jag kunde bara säga
" det bara blev " Var det inte så..
Jag älskar dig massor o kommer alltid att göra vad som än händer.. 
så har det juh vart hittills eller hur..
så det jag känner är juh sant eller hur <3<3
älskar dig massor inga tomma ord <3



Kommentarer

  • Wallin säger:

    Minnen alltså :) fan vilka tider kärlek på dom <3 älskar dig alltid på ett eller ett annat sätt :)<3

    2009-02-01 | 23:39:18
    Bloggadress: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: