mainstraw

Liten i stora världen

Trötters tös?!

Kategori: Allmänt

Är trött som attans :/ har inte gjort ett piss idag och DET ÄR JAG STOLT ÖVER DET!
Igår åkte jag ner till Benny och vi vi bestämde oss för att dra upp till Maxi (ja, jag åkte ner i onödan)
för att köpa paj, men det fanns ingen så vi köpte kladdkaka istället, den var minst lika god för det:)
Efter att kladdat till kakan lite extra så satte vi oss och kollade vi på ågon film om ett par vänner som skulle göra en porrfilm.. har inte sett slutet än

Vi blev rätt avbrutna under filmen och fick dra in till jourcentralen för att möta upp lillasyster som fått värdlens pang-öroninflamation.. stackare..! ingen bio idag alltså.

mitt huvud sprängs snart så jag börjar tveka på om jag ska ut till Galliana i morgon eller inte..
känner att jag vill hem till en person och förtsätta på det vi började HAHAHA - Tja gullet, vad ska en hingst som du göra ikväll då ?


längtar till nästa gång vi ses, det känns konstigt i kroppen, jag är glad för en gångs skull, allt känns bara så där bra igen, låt oss inte ruscha igenom detta, som sagt, vi har mycket att ta igen, vi har mycket somm ska fixas till, vi ska inte skynda igenom det hela.. vet inte vad jag känner och vad som händer men jag.. äsch jag vet inte..


Jag har inget mer att skriva nu men det kommer väll alltid upp något på efterhand.


looking back on the things i've done,
 i've been trying to be some on,
 played my part, keept you in the dark,
 now let me show you the shape of my heart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: