mainstraw

Liten i stora världen

bye bye babies

Kategori: Allmänt

I morgonbitti.. tidigt som satan.. börjar färden.. o bestämd plats och obestämd tid.. Underbart Grajt  :)
vi kanske skulle åka till Nordens Ark bara för skojjs skull..  sen ska va ha minigolfs turnering :) minst tre olika banor.. Ska lussa skiten ur dem NAAT.. jag är kass :)

Jag har en låt på huvudet..  skitjobbigt.. jag kan hela texten.. det är jobbigt när delar av  texten svider så i hjärtat..
Detta är textbitarna som är som himmla konstigtlika mina känslor juh nu..



-du var en sån person som jag verkligen trodde på
-Så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan
-det sägs att hoppet är det sista
Som lämnar människan så jag har kvar hoppet om att vi hittar varann

-Tänk om livet har en mening men jag tvivlar på de nu
För jag trodde nästan på att min mening var du

-Kommer det en dag då du kommer tillbaks till mig?

-En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig
Jag ska stå på samma plats och vänta föralltid
För jag tror du och jag vi har en framtid



-Men det kändes så rätt hur kan det då vara fel
-Jag förstår ingenting nu men försöker för din skull
-du ska veta en sak jag skulle alltid stannat kvar

-Du är så underbar och betyder mycket för mig
Men nu är det som det är och det är inte som jag vill
Men bara du e lycklig ska jag inte säga till
För mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga
För bara du mår bra är jag glad, det är det viktiga

-allt som jag sa till dig det var så äkta
Och ingenting på jorden få det att ändras

-Men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig
-Det e så konstigt att man alltid tror fel om en person
Att man aldrig ska bli lämnad men det händer ändå
Vissa betyder mer än andra jag var inte en av dem

-Så jag orkar inte mer hela jag faller I bitar

-Men jag somnar och vaknar med tårar inom mig
Mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig!
För du fick mig att må bra, iallafall för stunden
Kommer aldrig ske igen, så jag raderar den sekunden
Jag vill inte förstöra, men det är redan försent
Fler än ett hjärta har krossats, kanske inte lyckas bli helt
Men jag vill förklara för dig att du fick mig att falla
Men när det gäller ditt leende, så slår du alla andras


Ring mig någon dag prittyones <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: