mainstraw

Liten i stora världen

I'm gonna smile cause I deserve to

Kategori: Allmänt

I really deserve to smile?..

Det sitter en klump i min mage.. shit fuck muck.. jag vill här ifrån.. NU!!
men det är väl en typisk Cissigrej.. att rymma från alla problem..

Jag känner inte för att gå på bio idag..  ska åka och bada istället.. känner inte riktigt för någonting idag.. men vad ska man göra.. sitta och rötna bort?

Nej.. men åter till att springa bort från alla problem.. varför gör jag det egentligen?.. är det för att man släpper allt ju längre bort man är från problemet?

Min flyktväg brukar vara Lerdala.. det är så skönt att bara försvinna och sätta sig på hästen och rida bort allt.. man släpper verkligen allt..

näe.. nu är jag trött på detta.. nu åker jag och badar.. Brevik nästa.. seeyaah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: