mainstraw

Liten i stora världen

Nätterna är värst

Kategori: Allmänt

HAr precis varit ute och gungat klockan är ca 2 på natten..

Två nätter i rad, sitter jag både liten och hjälplös. Sova verkar inte vara vettigt i min värld.
Så fort jag lägger mig ned och blundar får jag ont i magen. det är som en klump som bara väntar på att få explodera eller nått.. Det är hemskt.. jag hatar det!

ändrade planer för veckan :)


Onsdag - Mysdag! Bad/sova/ kladdkaka? tror att jag ska slänga ut christer och göra min fina Tom Cruise.. för er son inte tittar på film..

http://www.youtube.com/watch?v=LiPDL9S552s

Torsdag - Träffa Myyspyys ? hoppas :)

Fredag- kanske fest.. Farmor?

Lördag - Grillfest i Tiahôlm

Söndag - Pappa + Stallet

Måndag - Pappa

Tisdag - Hundvakt

Onsdag - Städa och packa

Torsdag till söndag  - Strömstad med Familia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: