mainstraw

Liten i stora världen

tillbaka från sagolandet

Kategori: Allmänt

för det första.. Jag har inte kunnat svara på Sms och sådant.. har inga pengar på mobilen..

Torsdag morgon vaknade jag skom ett stolpskott och gjorte frukost.. klockan var då  06.00.. ganska otroligt för att vara jag.. ingen väckarklocka eller något.. Duktig flikka !!
klockan 12 bar det av till Strömstad.. vädret var underbart men konstiga jag satt ocvh frös hela vägen till Trollhättan..
Där stannade vi för att äta på Briggen.. underbar mat.. Ät där om ni får chansen.. Marinerad noisette <3
efter det fortsatte resan till strömstad..

Väl framme packade vi upp och fixade lite.. sen fortsatte vi in mot staden för att köpa kött..  senare på kvällen grillade vi ! Mums :)  asgott..

kvällen fortsatte varm och det var nästan svårt att somna,, så varmt var det :)

i fredags vaknade man med en svettrand på ryggen.. näe så farligt var det inte men vn längtade verkligen efter en sköm dusch.. frukost och en runda in i strömstad.. köpte en cholkad-golfboll !inte ännu uppäten! sen åt vi köttbullar.. (nödvändig info) resten av dagen spenderades på saltö.. lite brun blev man väl.. men eftersom att inte vädret höll i sig så försvann färgen på mindre än ett dygn..
på kvällen blev det mer grillande och vi gick och la oss med leenden på läpparna :)

på lördagen var värdet inte lika bra så vi for till ett köpcentrum som heter nordby.. Henke köpte en hood tröja och en B-bollkeps.. såg ju lite bättre ut än att han gick med för liten  tröja.. men men bra blev det :)
 två paket med spolar.. så jag kanske kan få lite volym på håret  =D
Senare på kvällen spelade vi minigolf.. och tur hade vi haha.. det börja ösregna precis efter att vi kom i i förtältet.. mindre tur hade väl jag som skulle sova där ute.. det var ASKALLT!!

Idag.. började vi packa -hupidupidu - direkt efter frukosten och var iväg vid 11.20 :)
vi stannade i Trollhättan och åt på MC.. sedan var det fullfart hem.. eller iallafall till Skara så jag gnydde till Christer.. "kan man kissa i Skara?" Han bah.. "du är rätt kissenödig va? hållt dig länge?.. ja vi stannar på MC"
Kissenödig som jag var såg jag väl inte så bra så jag krockade med en liten unge på typ 3 bast.. lagom höjd för att komma rakt på blåsan.. Inne på Mc var det kö till toorna.. så jag fick hoppa för att inte kissa ner mig :D
Näe jag kom tebax var jag sååååå nöjd..

Nu har jag mest suttit framför tvn och gosat på tanten :)

Juste har lyssnat på en låt under hela resan
 
" live my life how it should be
No matter how hard it is.. I'll be fine without you"

Ring om det är något eller inget alls ;P AK!!!! <3 som ett Exempel :)

I morgon ska jag och Henke se på Harry Potter Dvs om det finns några biljetter :)

Ring  Ring Ring.. åker igen på onsdag så om det är någon som vill hitta på ngt för ni skynda er :)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Sova i yttertältet? slängde dom ut dej stackare ? :(<3

    2009-07-20 | 16:46:18
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    Haha nja.. det var så frivilligt det kunde bli :)Vill varken bli mosad av bror.. eller bli döv pga att mamma och Christer snarkar så att halva campingen ligger vakna var och varannan kväll ;P

    2009-07-21 | 12:09:32
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/
  • Karro säger:

    HIHIHIHIHI, känns som man har hört den förut ;)

    2009-07-21 | 12:12:47
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: