mainstraw

Liten i stora världen

tisdag,onsdag,torsdag

Kategori: Allmänt

Åh allt närmar sig med storsteg :)

Ikväll ska vi baka lite bullar och mysa med syskonen..

imorgon Tisdag.. skaj ag vara hundvakt åt mysepyys <3  så då har jag fullt upp hela dagen.

Onsdag blire till att städa! och packa eftersom att vi åker till strömstad tidigt på torsdag morgon..

Emil är knäpp, bambi springer runt i cirklar och Elin är lika bitchig som vanligt..

Övrigt..
Ska nog dra mig till Götet i Agusti för att kalasa och fjortisa mig på Liseberg när NRJ in the park är där.. Dead by April ska spela så det ska bli kulit :)




kan du förstå två våta kinder? de torkar lika snabbt igen,
man rår ej för att tårar rinner när man har mist sin vän

jag vill ha en egen måne som jag kan åka till, där jag kan glömma att du lämnat mig,
jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill, där stannar jag tills allting ordnat sig.

du tror du vet hur allt ska vara, du vet när allting passar sig,
utom när jag ska förklara hur jag känner mig.

du bryr dig inte om mig mera, och det har tagit mig så hårt.
du kan väl aldrig acceptera att någonting är svårt..

vilken hård text.. fin låt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: