mainstraw

Liten i stora världen

vad är en sommar utan regn?

Kategori: Allmänt

idag har det ösregnat heeeeela dagen.. men som sagt.. det kan ju likagärna vara en avbildning på känslor..
Jag har slått vad med mig själv- nästa gång det regnar ska jag springa halvnaken runt i cirklar, tänkte gjort det förut men jag hinner inte byta om innan jag ska till hovet i morgon så jag skulle vart tvungen att gå med våta kläder från 16-22 eller likande.. INTE KUL

Jag kan inte sova.. har ont i magen... glömde min Paris hemma :( Kanske ska säga att jag sitter hemma hos pappa.
Jag kan inte sova utan min Paris :( Min Paris är en söt liten kanin som jag fick på Matfestivalen 2008.

Ahja jag ska hem om typ 5 timmar.. men iallafall :(

VAD HAR HÄNT IDAG? Jo, somsagt det har ösregnat på mig :) vaknade vid 10 tiden av ett sms och av att det regnade som katten mot fönstret... drog upp täcket över huvudet och vaknade 12.34, drog på mig icatröjjan och gick ut och dansade.. lite som han i den där filmen.. va fan heter den *? men tom Cruise eller hur det stavas? gick in i duschen och sjöng till min underbara dans och sedan startade jag SUPERNATURAL <3 två och ett halvt avsnitt.. sen tittade jag lite på lipstick jungel.

sedan hamnade jag här.. 

nu sitter jag har och ser på cold case klockan 01.08 och letar efter en snygg tattoo..

jag har kommit på en sak.. om mindre än två månader ska jag pierca mig :) fjäsk på mamma i magen ?

NEJ BENNY.. JAG SKA INTE DÖ!

har lust att färga håret nu.. men det är ganska bra .. nästan min orginalfärg.. har lust att göra lite slingor i någon ljusare färg:)


i morgon ska jag som sagt bara på hovet i 100 år SUCK.. ajha det får dagarna att rulla på.. på onsdag kanske jag drar iväg till GBG med Elsk <3



Ere farligt att gå ut och gå klockan typ 1 på natten? mitt i bonnvishan?

någon ide om vad jag ska göra Torsdag-Fredag-lördag-söndag-måndag-tisdag?

hör av dig innan jag go nuts här hemma :(

Kommentarer

  • idioten säger:

    förlåt...

    2009-07-07 | 23:37:34

Kommentera inlägget här: