mainstraw

Liten i stora världen

Vart ligger landet där man böjer bananerna?

Kategori: Allmänt

Kom inte på någon bra rubrik så dagens rubrik blir just vart ligger landet där man bojer bananerna.
Sången som en gång i tiden var en barnprogramslåt har blivit en ganska känd låt.. konstigt att allt kan ändras med åren..

Just nu sitter jag och fixar med musik så att man klarar sig bort till kusten och tillbaka..  räcker det med en skiva? Ajha det får duga?

Har städat lite och packat massa kläder och skit.. det behövs juh inte så mkt eftersom att jag bara är borta torsdag till söndag.. 

Saknar mig  Elskade engel <3 Ak <3
Bby  ska vi hitta på något när jag kommer hem ? (A)  åka till GBG eller liknande? kanske till kusten och baaaaaaada när du är ledig <3



du mst skratta åt detta.. Vi ska leka en lek.. Gissa vem:


Ha det bra.. och tveka inte.. Ring om det inte är något

Kommentarer

  • A-k säger:

    jag saknar dig som helvet! är ledig lördag söndag varje vecka de närmaste tre veckorna, gbg, here we come!<3 badabadabada också :D



    åh åh åh! jag vet! gunilla?! HAHAHAHHAAH! DET ÄR ASLIKT!! du är kul du xD



    jag ringer i veckan<3! älskar dig!<33333

    2009-07-18 | 13:50:07
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -C- säger:

    Bitch !! du ringde inte:( hahaha jag vet:) aslikt som fan, vi måste bada.. även om det är aspissigt väder:) <3333

    2009-07-19 | 17:53:03
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: