mainstraw

Liten i stora världen

Sjukt..

Kategori: Allmänt

Gårdagen var askul :) stod och väntade i en timma på att Sajmon skulle komma hem från skulan .P höll på att pissa på mig men ajha det gick bra :)
vi gick till Maxi för att hitta något gött att äta och vips så stod vi i köket och lagade mat.. Rättare sagt.. jag lagade mat :) 
Det blev asgott men grädden smakade bajs!.. råkade smöra till den lite :S hahaha VARÅ? NY ELVISP.. hahahaha

Efter att vi ätit upp våran goda potatisgratäng och grillade kyckling så kollade vi på gamla bilder.. A-K simon tycker du är Porr hahahahahahaha

sen blev det fruktcocktail UTAN grädde hahaha och 2½ män får vi juh inte glömma heller :)

Detta bler en bra summering av kvällen :) Askul att träffa dig igen Simon.
-

Idag har väll inte vart så kul.. haft hövvevärk hela dagen och ingen vill gå ut med mig :( stackars mig :(

aHja.. det blir väll till att äta räster från gårdagen och titta på tv nu när alla dissar mig xD

puss på er era sjögurkor .)

Kommentarer

  • A-k säger:

    VADÅ PORR? ;o vad har du sagt om mig egentligen? ;(



    men jag älskar dig ändå sötaste<333333

    2009-03-24 | 21:09:50

Kommentera inlägget här: