mainstraw

Liten i stora världen

booooooriiiing

Kategori: Allmänt

Hej alla baarn eller nått, ärligt talat?! har jag blivit tonåring på nytt? känns faktist så eftersom att jag inte kan prata normalt (fast, egentligen har jag väll aldrig kunnat det  :H )
Är trött hela tiden, ledsen hela tiden, glad hela tiden, trött hela tiden igen och har tråkigt hela tiden!

Tonårssyndrom helt enkelt..

en sak som har snurrat i mitt huvud är vad ska jag göra ?! vad ska jag göra?! vad vill jag göra ?! hur ska jag göra?! paus för paniik! , vad ska jag göra och VAD SKA JAG GÖRA!!!??
detta för att folk frågar mig vad jag tänker på var och varannan minut, varför jag ser så bedrövad och ledsen ut.. där, mina goa vänner har ni svaret!

Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva här längre, så jag har tänkt att sluta med denna pissiga depprimerande och tarupptidvarjedag bloggen.

Varför?! jo, jag tänkte ha denna bloggen för att skriva vad jag tycker, känner och tänker.. men det går inte längre för det finns folk som förvränger varje ord jag skriver på denna sidan och tror att allt handlar om dem, även om ´jag inte skrivit om den personen NÅGON gång!  så fort jag säger min mening så blir det skitsnack bakom ryggen och jag kan helt enkelt inte skriva av mig längre.. den skulle vara till för mig och mina känslor men som ni kanske förstått så har det bara blivit kyligare och kyligare för varje gång jag skrivit. Jag kan inte skriva hur jag mår, då blir det skitsnack, jag kan inte skriva hur jag känner för då får jag massor av knivar i ryggen.. njaa.. vet inte om jag ska ha kvar denna bloggen alltså! det blir bara askit  av allt, vad jag än gör..

ahja det blir nog bra, då var det avklarat!..

Jag tror att jag ska bli mer fjortis och "modebög" än vad jag redan är! köpa kläder två gånger om året så att kläderna kan få en egen försäkring och så att kontot blir övertrasserat med 5000 varje månad, det är nog min stil!
Näe men vad är egentligen "min" stil?  jag har ingen "egen" stil, lånar andras men är endå min själv.
Ja jag går i mina slita jeans från 2005 och min nyaste tröja köpte jag förra året.. kanske lite till överdrift.. men jag köper inte kläder för mina pengar i första hand och därför köper jag inte snoffkläder som jag bara kommer att använda en gång i hela mitt liv.. inte min grääj lixx! mest frustrerad blev jag när jag kom i min göttiga Puma här om dagen och fick komentaren "vems är den?" "ofta du lånar den av din lillebror" och när jag sa att den var min så fick jag till svars "det är inte din stil!" Nej, det var inte bara en som sa det utan fick höra dessa komentarer hela dagen..

Dagens tanke blir helt enkelt: varför är alla så utseendefixerade?

Har inget att göra på hela veckan förutom att plugga samhäll och svenska.. hmmm.. var det inte någon annan som behövde plugga lite?!.. gooosh va kul :)

juste! har fått en asfin klänning men vet inte om jag ska ha den på skolavslutningen eller inte.. Antar att den kommer upp på bloggen..

Har ett dilemma oxå.. jag vet än en gång inte vad jag ska göra med håret! PUNGT!!

remember :

Kommentarer


Kommentera inlägget här: