mainstraw

Liten i stora världen

döda mig nu?

Kategori: Allmänt

snälla snälla snälla!! pallar inte mer.. orkar inte.. vill inte.. jag tror jag ska dö!

gulligull och pusselipuss..

jag vet inte vad jag ska skriva för att inget ska komma fram.. falskhet osv.. massa hemligheter..
Hatar hemligheter överhuvudtaget det är för många just nu.. VEM SKA MAN PRATA MED ?! hällre dör jag än att svika denna person.. men sådana mörka hemligheter tynger som fan !

pallar inte.. har inte suttit vid datan på aslänge bara för att inte göra något fel, försäga mig osv  pallar inte..

tiden läker alla sår.. (har inget med kärlek att göra.. bara med sorg)

paniik vet verkligen inte vem jag kan prata med om detta! helst ingen!!!  och den det handlar om vill inte prata om det.. så här sitter jag med panik hela tiden !! orkar inte med skiten !!


Positiva bloggen nu då :P

Denna veckan bor jag ischruuuuuut  eftersom att min kära moster är i Tunisien! lyyyx om jag får säga det sj :P
nästa vecka (fredag - obestämd tid ) bor jag hos min papa yääy.. vara lite barnvakt osv:P kommer nog hem på tisdagen eller nått.. behöver komma iväg från all skit.. och släppa taget helt tror jag..

minnen, böcker, texter, dikter..  kom ihåg det!

MINNEN TANKAR OCH LITE DÄR TILL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: