mainstraw

Liten i stora världen

...

Kategori: Allmänt

Blev ingen färgning igår.. det kom ivägen massor med skit..blev till att kolla på film istället


 man öppnar upp sig oså blir det bara stor fet jävla pannkaka av allt.. 
för en sekund är allt perfa.. sen faller jag i ett stup.. kuuuuuuul..
En fråga kan bli ett helt jävla helvete..

Sen har jag gjort världens fetaste jävla misstag.. eller rättare sagt flera jävla misstag..  men det hör inte till saken..

Kalmar blir mer och mer frestande..

men ärligt.. jag vet inte hur jag ska vara.. När jag öppnar mig så är jag ett problem..
när jag sluter mig så bråkar jag..när jag är mig själv får jag komentarer om det.. jag förstår inte riktigt hur jag ska vara..

jag får helt enkelt panik på mig själv

Jag vill inte bråka, jag vill inte gråta.. jag vill inte må dåligt..
så om ni ska bråka kan ni väll bråka med någon annan..
Jag har tagit semester från bråk och skrik.. jag ville inte bråka igår..

Kan inte ni bara berätta för mig hur fan jag ska bete mig.. för jag vettifan
Ååååh jag hatar att bli ignorerad :(


ibland kan det hända att jag saknar dig
-
låt mig få andas ut, låt mig få slappna av,
låt mig få vara den personen som jag är idag,
-
 jag är starkare nu har gått vidare nu,
ljuger när jag säger, jag gått vidare nu,
är inte ärlig mot mig själv, vill så gärna tro det,
att saker kommer bli bättre framåt så tro mig,
-
vill inte känna denna känslan av saknad,
-
säger jag fel saker så förlåt mig....


En sann vän är en sällsynt fågel.

Kommentarer

  • A-k säger:

    Ring om du vill prata<3

    Jag vill ha dig exakt som den du är, för jag elskar dig som mest då<3



    Tell me tomorrow, jag lyssnar<33



    Får jag vara din sällsynta fågel? .<3

    2009-05-03 | 21:11:58
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: