mainstraw

Liten i stora världen

Soool

Kategori: Allmänt

Yääääy det blir bara varmare och varmare wiihuuuuw =)

Igår var en ganska lugn dag, gick ut och gick vid 15 tiden och kom hem vid 18 :) Göttiiiigit =) Gick som sagt "rutten" är ca en halv mil.. lite mer.. Dvs KB-coop-Billingehov-Karstorp- Ryd - KB

Sen blev det mest slappiiigt hela kvällen, tittade på 27 dresses sedan tjöt det i telefonen.. så vid typ 22.40 åkte jag iväg på "fest" LYYYYYCKAT xD Ahja kul blev det.. eller det var mest blandat =)
Kom överäns att jag ska färga håret idag.. spännande :) det blir nog bättre än förra gången iallafall, usch det ser verkligen förjävligt ut nu hahahahaha.


NU/FÖRE



DÅ/EFTER



Men vi får se.. det kan ju lika gärna bli katastrof när man tänker på vem som ska färga :)

Tråkig blogg idag och som vanligt :P men men mitt liv är inte så mycket roligare:P
väntar på att maten ska göras så att jag kan gå ut och gå.
Jag har nog blivit GÅNARKOMAN xD haha men man blir ju brun och tränar foten och får benmuskler och magen får jobba.. det är perfa :)

falska förhoppningar är det värsta som finns.. förhoppningar över huvudtaget...
Ett hjärta kan gå sönder på tusen olika sätt.. men detta slår allt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: