mainstraw

Liten i stora världen

Stockholm

Kategori: Allmänt

Jag har nu varit i den mest arroganta, egoistiska och jobbigaste staden som finns FÖR ANDRA GÅNGEN !

Började resan klockan 10.30 på ett ungefär :P

Resan dit var ganska kul även om jag sova typ hela tiden :P  Matchen var juh kass som alla vet.. skippade herrarnas och gick på "krogrunda" dvs att man springer ut och in på massa med knökafulla baren vid globen för att se om någon vill servera ngt:P

sedan hittade vi tillslut en liten pub i en liten typ kupol där de hade både öl och pommes :)

hemresan var oxå ganska kul :P dirty dirty eftersom att jag sov hela vägen hem TYP :)

Tack till alla som höll mig i handen och följde med mig på toor i NÖDvändiga situationer

Kommentarer

  • Wallin säger:

    va fan blev det? 4-5 st krogar vi alla velade in på :O haha

    2009-05-11 | 15:11:39
    Bloggadress: http://wallin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hahahaha ah typ något sånt :) men kul va det:)

    2009-05-11 | 19:08:01
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: