mainstraw

Liten i stora världen

Trötter och toaletter

Kategori: Allmänt

Här sitter jag astrött och klockan är inte ens 23.00.. vad har det blivit av världen?
Jag sitter också och funderar lite över hur jag ska gå till vägar på lördag.. då ska jag nämligen till Stockholm.. det är lixom inte kul att ha nästintill fobi för offentliga toaletter.. ärligt, jag börjar gråta om det inte finns nogon som kan hålla mig i handen..

Min offeciella "hålla handen person" är lixom liiiiiiiiiiiiiiiiite off the deal när det gäller sånt nu för tiden och det är typ en buss med nästan bara killar :S  jag kommer sprängas av kissenödighet.. HAHA ska Anna följa med mig på toa eller? näe tror inte det.. får nog fan sätta in en kateter eller nått.. jag blir skööön nervös här.

och på tal om ingenting har man ju nationella i morgon YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY naaaaaat !
det kliar på min arm, min finger och min hals INTE KUL! jag säger det igen inte kul!
det är inte roligt att vara allergisk mot moder natur och dess slapelser :/

Ajha kul blogg.. naat men jag är fuckigt trött på allt och ingenting just nu så fuck it.. nu vill jag sova.. men frågan återstår fortfarande.. vem ska hålla mig i handen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: