mainstraw

Liten i stora världen

Vi påbörjar dagen

Kategori: Allmänt

kl 12.30 :)
Går iordning en stor skål med Start, yogurt, Gubbar och banan..
Ska snart gå in i "durshen" haha och sen ska jag gå ut och gå rutten med lurar i öronen :)


dagens vill ha: sommar
dagens klädsel: shorts och linne
dagens smink: the one and only marscara
dagens frisyr: ruffsigt och uppsatt
dagens händelse: nada
dagens låt: Hurtful
dagens planer: Gå ut, slappa GLASS?
dagens roligaste: Pille S
dagens favorit: Solen :)
dagens kram: -
dagens puss: -  
dagens köp:  Kanske hårfärg / solglasögon
dagens godis:Jordgubbar
dagens humör: Lyser som solen :)
dagens ord: Glassigt


Kom att tänka på en sak.. hur skulle mitt liv vara om jag sökte till Kalmar?, jag skulle flyttat, fått en ascoolig utbildning och en helt ny start.. Det skulle varit underbart.. sluppit skövde och allt som kommer med.. Det enda anledningen till att jag inte sökte är inte äns en anledning längre..Anledningen var att jag skulle saknat en person så jävla mkt.. men..
som sakt.. ingen anledning.. Om jag inte varit så lat så skulle jag nog söka om och börja om ettan igen.. Men som sagt.. palla gå om hela ettan och ha en tredjedels utbildning i omvårdnad?
Suck! dilemma?

hej alla barn nu är det cpcissi som är igång igen..

Kom ihåg, kärleken är det närmsta vi kommer magi..

Kommentarer

  • A-k säger:

    Cissi, jag är glad att du inte sökte dit, för då hade jag inte haft värdens bästa vän, tänk på det.





    <3

    2009-05-02 | 19:57:48
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: