mainstraw

Liten i stora världen

helvetesvecka!

Kategori: Allmänt

Och den blir bara sämre.!

Guuuuuuhuuuuuhuud va jag bajsar på't.. Veckan har varit hemsk.. och värre kommer det att bli! 
I morgon äre skola PÅ EN LÖRDAG!? whaaaat hände too daaa wööörld?! Matte på söndag.. Ännu mer Wööörld på den.
Matteprov nästa vecka.. WÖÖÖÖÖRLD?! Hjälp mena jag.. men ahja

Allt är fucked up.. Alla gör slut med varandra.. så jag är blivit extra mamma och tar hand om dem.. men så kom jag på att FAN man måste ju ta hand om sig själv oxå? eller? så nu har jag haft ont i höve i tre dagar.. GÖTT!!

Försöker lösa alla konflikter oxå.. men det känns inte som om man får någon respons så jag vet inte om jag orkar bry mig.. men som mamma alltid sa.. man måste försöka.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt o skönt bad med mina nutter och min julmust, sen blir det skräckis. Snacka om myskväll.

På måndag åker jag hem till Josefin-fin-A och bakar kladdis med Anna.. MÖÖÖS på den du :)

Juste Måste ringa tandläkaren på måndag.. PÅMINN MIG!!

Hejhej Marcus, jag vet att du tittar ;)

Ahja ni vet vart ni har mig..

Kommentarer

  • Karro säger:

    vilka har gjort slut nu då ? :o

    2009-11-14 | 12:59:33
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -c- säger:

    Vi tar det någon annan gång <3

    2009-11-14 | 21:28:15
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/
  • fägra säger:

    tack, för att du finns min cissi.

    2009-11-15 | 13:18:39
  • -c- säger:

    Älskar ju dig Fägra <3 Det klart jag finns gumman, är bara ett knapptryck bort <3

    2009-11-15 | 15:38:53
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: