mainstraw

Liten i stora världen

jag orkar inte mer..

Kategori: Allmänt

Seriöst.. jag orkar inte.. pallar inte..
Så nu skiter jag it..

Ännu en vecka har gått och jag tänker fortfarade inte på vad som är bäst för mig..

Fyfan vilken bra vän jag måste vara? jag prioriterar andra före mig själv?!
Duktig flicka..

Denna flickan tänker inte på sig själv över huvudtaget.. tänker inte över huvudtaget..
Mamma frågar mig hela tiden hur jag mår.. för jag är inte mig själv.. All negativitet ligger inom mig nu för att alla andra ska känna att allt är positivt.. NYTTIGT.. är helt blek i nyllet och är trött hela tiden.. vilket har lett till att jag har ett paket på foten :/

Dum som man är trampar man ju på sin varma plattång.. det slutar inte där.. jag var ju tvungen att springa till bussen (detta var igår fredag) kände att jag hade ganska ont i foten.. så nu har jag gått o felbelastat foten i två dagar.. duktigt.. det börjar lixom kännas nu.

Självklart är det min ceepefot som ceepar ännu mer nu KULA! och för er som inte vet varför min fot är en ceepefot.. ta reda på det.. för jag orkar inte ta upp det.. för det är en lång historia..
kanske någon annan gång..  men inte nu..

Perfektionist som man är så ska jag ju fixera på helt rätt sätt (Nej jag tog inte tre lindor.. endast för att vi inte har någon bomullslinda) Dvs "åttor" lätt/hårt/lätt osv.. Man har ju inte gått utbildning för att det är kul ?!

bajsbajsbajs.. orkar inte.. en grej till och jag skiter it.. okej?.. bra!

Blir så jävla trött på alla som sitter o gnäller.. när man erbjuder sitt stöd så säger de Ne.. jag vill inte.. men tyck synd om mig.. eller sånna idioter som den där gubben på filmen..

uteliggare.. Han säger.. näe man jag har ju ingenting.. (en kille frågar) men får du inget bidrag?
Na jag vill inte ha deras pengar.. sitter först o tycker synd om sig själv och sen katar gärnet!
IDIOTER!!!!

Det finns så många som verkligen behöver stöd.. som kommer och ber om stöd.. och andra som tigger om stöd och sen när de väl för stöd så vill de inte ha det ?!

Vad är det för problem ?!

Jag orkar inte.. nu är jag arg oxå.. så nu kommer väl något gå fel.. KULA!!

Ta inte illa upp.. Fina.. det finns så många mer.. som bara gnäller o gnäller.. palla?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: