mainstraw

Liten i stora världen

Snabb update

Kategori: Allmänt

Ja.. jag har blivit ett stud.. endast för att jag inte orkar plugga på lektionerna.. där av den sega updaten ;)
kommer inte ens ihåg vad jag skrev förra gången.. men men festen som var för några veckor sedan blev ju lyckad iallafall :) Fick lite oväntat besök av en viss powsare

Anledningen till att denna bilden kom upp är för att jag inte har grattat honom på bloggen Grattiiiis på födelsedagen som var för massa länge sen (A)
Titta va han powsar ?!

Ja vad har hänt mer?.. drömt lite scarry.. det scarya är när drömmarna bli sanna.. INTE KUL.

Blir ju kallad Flörtar'N nu för tiden.. frågan är bara varför?
jag vet veeeerkligen inte varför? Annika varför?
Jag har väl inte gjort något?
Annika?

Men men nu ska jag försöka att sova snart.. äta lite oxå..

JUSTE!! JAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING?! WOOOT DA FAAAAAK
ah jag har läst Elvis..

MEN SERIÖST?! JAG.. I TANDSTÄLLNINGEN? VARCKERT STUDENTFOTO SÄGER JAG BARA :(
faaansbajskorv VA FULT
 men men snögger kommer jag ju bli efteråt (A)
 värsta Hollywoodsmile?

Får inte dricka my precious läsk heller?! och inte tugga tuggumi, inte dricka socker i teet och bajs va bajs det är :(..
Ahja det kan väl vara nyttigt men iaf :(
Alla söta dricker i sugrör.. massa skit :/

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jasså, du springer runt och flörtar du ;O haha. kommer bli så snygg i tandställning ;)



    Tycker du kan kolla in min blogg och kommentera lite ;)

    2009-11-10 | 19:51:45
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Karro säger:

    Jasså, du springer runt och flörtar du ;O haha. kommer bli så snygg i tandställning ;)



    Tycker du kan kolla in min blogg och kommentera lite ;)

    2009-11-10 | 19:51:50
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Niki säger:

    Hahah cissi de där med att inte tugga tuggumi och låta bli hårda karameller och allt man inte får när man har t-ställning.Ja , det är bara att skita i, haha elelr de gjorde jag :)

    2009-11-11 | 19:50:15

Kommentera inlägget här: