mainstraw

Liten i stora världen

topplistan..

Kategori: Allmänt

Har ju fått iallafall tre komentarer nu :) Naaaajs
Sitter skolan så jag kan inte lägga upp massa bilder.. så därför valde jag att skriva till MR X
Hahaha.. detta kommer väl bli ganska roligt..

Som ni kanske läst ville denne att jag skulle skriva en topplista över mina kroppsdelar som jag är mest nöjd över..

Jag tycker om det mesta på min kropp.. därför skulle det vart lättare att skriva vad jag inte tycker om men så är nu inte fallet ;)

1. Mina ögon
2.mitt hjärta
3.My booobs ( antar att det är vad folk vill höra? men jag är faktist nöjd över dem ) =)
4.min mage ( är ju faktiskt någorlunda smal nu för tiden (A) )
5.Min Näsa (dnakrockad ;) )
6.min hjärna // för jag är världs smart
7.min haka
8.Kindben
9.mina höfter // på något sätt tycker jag att det är lite attraktivt :P
10.min kropp över huvudtaget.. med få undantag

Kommentarer

  • Mr X säger:

    Tack för listan, nu vet jag vad jag ska kolla extra på ;) du kan väl skriva om dina intressen, vi kanske har samma? ;)



    /mr X

    2009-11-28 | 23:30:22
  • K säger:

    Ojojoj, mr X ? vem kan de va ?

    2009-11-30 | 16:45:27
  • -C- säger:

    Jadu karro.. någon beundrare kanske.. Borde ju vara en man eftersom att det är Mr.. men annars vet jag inte.. är lite nyfiken.. men jag ska göra så gott jag kan att ta reda på't

    2009-11-30 | 17:17:18
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: