mainstraw

Liten i stora världen

Ullareeeeeeeed

Kategori: Allmänt

I morgon åker jag och kokkokarro eller hubblibubbli som det blev tidigare idag.. till ULLAREED OCH IKEA.
för min del blire YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY.

Ska köpa massa julklappar till barna.. Elin Emil Emma o Henke.. kanske något till mig själv oxå (A)
det kommer att följa det 1100 kronor dit.. så något måste jag ju få med mig hem?

Ännu ett upptåg att skriva upp på CP-Karro och cp-cissi-äventyren ?
Som om att göra upptåg är något nytt för oss?

De mesta av våra knasigheter har konstigt nog haft med softboll eller baseboll att göra..

Exempel på detta är ju sm finalen -08.. då vi heltplötsligt ligger på marken ? kommer inte ens ihåg hur vi hamnade där.. hur hamnade vi där?

eller porrjordgubben ?

eller kinamat during the bejsboll träning? hahaha du är knäpp.. eller en gång till..  då du helt plötsligt simmar runt i Karstorp ?! äckel!!!  detvar faktist äckligt.

HAhahahha en till baseboll/softbollrelaterad grej är ju när vi sprang in på deras träning för att SPREJA HÅRET ?! ROSA!? hahahah hela toan blev rosa xD omg.. va fina vi blev (A)





hittar inte bilder på oss när vi ligger o gräset på finalen
du får skicka den till mig.
du är lite puckad (ehum jag) men vi älskar dig (mig) iallafall <3

Kommentarer

  • Karro, din bilkompis säger:

    ahaha. Ja vet hur vi landa i gräset . Du hoppa på mej så ja välte. Precis framför korv o godis va de me :p



    Nu sitter vi här påväg till ullared mee din bortdomnade tunga <3 rosa hår e väl snyggt? Glöm inte att vi va stalkers på matfestivalen o fick godis spöket på bild. Älska våra busiga cpäventyr!!!



    Vi älskar oss <3

    2009-11-29 | 06:42:47
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • bilen igen. säger:

    kommentar på din muntliga kommentar,vi e lika knasiga/konstiga båda två <3

    2009-11-29 | 06:45:18
  • Tess säger:

    Ni är så bedrövligt sööööta!!!!

    2009-12-04 | 23:27:06

Kommentera inlägget här: