mainstraw

Liten i stora världen

vad är det för fel på dig ?!

Kategori: Allmänt

ja, bra fråga Josse..
Denna frågeställning är gammal.. ca ett år gammal för att vara lite duktig..

Detta året har vart ett sjukt år.. Depression, o massa sjukdomar.. nu sitter jag med kryckor och ett svullet adamsäpple.. OMG.. jag tror jag har cancer eller nått..

Hjälp.. seriöst.. jag är rädd.. på riktigt! ska till vårdcentralen.. tänk om jag måste ta massa prover :O omg.. hjälp!

Och på tal om Vårdcentralen.. Vilka ska ta den? man kan ju bli sjukare av den än själva influensan :O!
Jag är ganska osäker.. tillhör ju en riskgrupp.. så jag kanske måste ta två.. lite ouppskattat.. eftersom att jag avskyr hatar sprutor.. jag kommer dö då !!

Men asså.. det är ju lite tråkigt här på bloggen.. jag har inte så stor lust att skriva längre.. för det är inget intressant som händer i mitt liv.. och det intressanta som händer är det censur på ;) inget jag tänker skriva om här..

Men jag tänkte så här.. att ni som läser.. dvs 3 stycken ?

Kan inte ni typ komma på saker som jag kan ta upp?.. om saker i mitt liv? kanske..
ni kanske har lite frågor som ni vill att jag ska svara på?

hur personliga de än må vara.. okej.. det var att överdriva.. men jag kan försöka svara så ärligt jag kan ;)




you know you love me

Kommentarer

  • Karro säger:

    ja vill höra konstiga minnen om oss ! ;D sen kan vi lägga till söndagens shopping om du fortfarande ska me <3

    2009-11-26 | 20:01:00
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Mr X säger:

    topp tio över dina nöjdaste kroppsdelar ;)

    2009-11-26 | 22:11:59
  • A-k säger:

    ett inlägg om bara oss :D (a) <3

    2009-11-26 | 22:13:30
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: