mainstraw

Liten i stora världen

Tjocko mc Fluff JR

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag inte träffar min chocko (chicko) Mc fluff längre (wallin.blogg.se, s katt)
Har jag fått döpa en av Aks kattungar till Tjocko Mc fluff :) Världens trelde sötaste katt. För min katt är ju sötast.. sen kommer Chocko och sen tjocko <3

Snart ska jag börja packa inför en efterlängtad sleepover hos Ak och Tjocko MC fluff :)
Annika ska färga mitt utväxtcphår och Matilda ska klippa mig lite :)
Det komer bli jätteroligt :)

Har fixat lite med Henkes dator / snott lite musik (ofta han har bra musik ?)

Var tvungen att skriva upp en lista på vilka mediciner jag skulle ha med mig, halva medicinskåpet :S

Lactraze
Coccliana
Bihålsmedicinen
Allergi medicin
PP
Iprenen
halsbrännegrejs
C-vitaminerna

Mitt dagliga intag av mediciner :S


Näe.. men ska fixa färdigt med Henkes dator, packa och åka till GRejjjbuuuuh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: