mainstraw

Liten i stora världen

NÄÄ nu skiter jag i det här!

Kategori: Allmänt

Nu orkar jag inte att inte trivas i mitt jäkla långa vackra hår, har vantrivts i det i flera månader.. nu åker det av!!!!
usch jag hatar det! jag vill ha mitt korta fina vackra underbara korta lagomlånga hår.
så på tisdag åker det av! bort hejdå..

Argumentet för att det skulle stanna kvar var att jag vill ha långt hår på studenten.. MEN.. jag har ett år på mig för att håret ska växa ut..

Citerar Ak - ditt hår växer ju som ogräs iallafall!

Cutta cutta!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kom ihåh.... Max 5mm

    2010-04-04 | 15:44:57
  • -C- säger:

    Hahaha jag kommer allt ihåg! jag lovar.. jag kommer ha kvar 5 mm.. och mer!

    2010-04-04 | 16:23:10
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: