mainstraw

Liten i stora världen

sommar och sol ♥

Kategori: Allmänt

hur härligt är inte vädret? det är ju helt sjukt underbart!!!

Solen har lust över lilla  skövde i snart en vecka, då menar jag inte fjuttiga 4.5 grader utan mer 18 grader NAJS BAJS HÖRRURURU!

Vår och sommarkänslorna blommar för vissa.. för min del njuter jag av singellivet och solskenet.
för hur härligt är det inte med glass och ny kille varje dag?.. ah så kanske det inte är, även om många verkar tro det. Men glassen kvarstår!

Jag har ju som alltid ( när solen börjar skina) börjat mitt sommarliv. promenader varje dag och cykeln till skolan. Livet leker.

Men igen var världens hemskaste dag.. ( som Homer J Simpson säger) so far!

Allt gick fel, då menar jag allt, grinig som fan cyklade jag till skolan.. molningt och kallare än jag trott, sur över vad som hände i måndags.. tyvärr hemligtstämplat för omvärlden.
I skolan var jag gnällig på pissig.. troru inte jag ramlar handlöst i trappan då elle?!
Hemma fick jag skit av gubbfan för att jag laga mat...

Nja.. ingen bra dag.. komiskt - jag blev glad efter att mór frågade om jag ville gå med henne till stan för en BAKEOFF- baguette. LOVELY!!

Idag har jag ont i höftfan.. men annars är det bra, sommarskorna check, tunn kofta check, tunna strumpbyxor check, solbrillor check och härlig dag - CHECK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: