mainstraw

Liten i stora världen

sweet<3

Kategori: Allmänt

Tack josefin-FinA för en superkväll/natt/morgon! jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv!
god mat, gott att dricka och ja alldeles perfekt, eller vad säger du annika?

Vet inte riktigt när Josse och Markus la sig, men jag och Mr H somnade vid halv tio, medan Annika och Mr fuck you Somade om och om och om typ hela tiden.

Bea satt mest och granskade tvn, tror vi såg 2,5 filmer och tcå avsnitt på Animalplanet, vänner, Svampbob och Aladin:P
-

HAHAHAHA Seriöst, vet inte riktigt vad som hände, men jag mår så himla mycket bättre efter igår, förutom att jag har skrattat sönder min hals då.

SIMBAAA... GLÖM INTE BORT.. VEM, DU, ÄR

Hela jag är pirrig och superglad<3

Fast nu när jag tänker efter så känner jag nu att jag knäppt kan svälja utan att det gör ont, så jag börjar väl blu sjuk eller nått.

detta kan bli början på något stort <3

Kommentarer

  • A-k säger:

    underbart alltihopa! :D

    -vad är det här för något.

    -jaha, det är en sån.

    eller ´vad var det du sa? xD



    elskar dig! :D

    2010-04-25 | 22:28:08
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: