mainstraw

Liten i stora världen

2010

Kategori: Allmänt

oj oj oj .. nytt år ? :O
Det hände så jättebassa förra året..

deprission,sjukdomar, ett krossat hjärta, en flicka som fick lära sig att stå på egna ben..

Nej! se possitivt på det hela.. även om 2009 för min del var ett helvetesår..

Det hände mycket bra förra året också, jag fick en underbar lillasyster, och en cphund.. man kan inte förklara det bättre. nya vänskaper och ja.. det var liite bra ;)

2010 kommer bli något nytt.. iallafall för min del, att börja året med mediciner och kärleksfilm.. kan det bli bättre?
året kommer också att börja med en operation.. vilken jag ser fram imot.. tror jag ÄNTLIGEN ETT NYTT ÄRR PÅ HALSEN.. ah.. se så kul.. JÄTTE!.. men det är för mitt eget bästa :)

året kommer börja med en piercing (efter operationen eftersom att man inte får ha någon infektion i kroppen när man piercar sig ;) )
UNDERBART!

ett av mina nyårslöften är att lämna det dåliga i det förflutna bakom mig.. allt vad det innebär.. hoppas att det går :)

Kanske ska ändra lite på mig nu när det är nytt år?

nytt år - nytt liv - ny stil? - kanske tillochmed ny syn på livet?
ja vi får se ;)




Ja.. jag är cp.. men ni älskar mig !


glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya !

Kommentarer

  • A-k säger:

    jag tycker att vårat förra år var bra iaf(a) 2lax10 ska bli så himla mycket bättre! planer för sommaren redan, woho!



    Jag elskar dig cissi, 2010 ska bli vårat bästa år! (so far ;) ) <3

    2010-01-06 | 01:52:07
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -c- säger:

    Åh jag längtar verkligen !! tänk så mycket vi ska göra? du jag och en husvagn på kusten och en bea som hälsar på (eftersom att hon bor en liten bit bort) :) SOMMAR!!

    2010-01-06 | 21:57:15
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: