mainstraw

Liten i stora världen

den sommaren var livet som bäst

Kategori: Allmänt

I natt drömde jag en ganska konstig dröm, det var en dröm som han hänt.
Det var 2008, och Vi var ute med mysan kl 4 på morgonen.. allt var perfekt, sölen var redan uppe och vi var glada och pratade om allt möjligt, i drömmen funderade jag "är det här sant? är detta på riktigt?" för det var verkligen gött o leva så igen..
Vissa vet ju hur hela dagen utspelade sig. En av de bästa dagarna i mitt liv.
Här sitter jag och försöker att vara stark.. försöker låtsas som ingenting, när jag egentligen vet att jag har förlorat min bästa vän.
Hela 2009 var kaos.. verkligen KAOS och den tråkigaste sommaren EVER! men jag antar att alla somrar kommer att vara tråkiga, för den sommaren kan ingen slå. Har man tråkigt så gick man ut o gick 4 på morgonen, eller spelade kubb.. Ah eller så åker man o tältar? För varför kan man inte komma på något så självklart att åka ut o tälta klockan 7 på kvällen ?

Jag tänker inte ljuga, jag saknar den sommaren.. Då vi pratade om allt.. nu pratar vi inte alls.. Det är bara två år sen allt var perfekt, nej.. syftar inte på förhållandet, jag syftar på gemenskap och vänskap.. en vänskap som skulle hålla föralltid.. en vänskap som höll i två år.. LYCKAT..

Det som inte är ska hålla.. håller väl inte..

Tänk om man kunde återskapa den sommaren idag.. alltså att vi pratade.. Jag behöver dina råd, ditt stöd just nu.. ditt "allt kommer att bli okej".. 

Men KEEP DREAMING lever vidare av en anledning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: