mainstraw

Liten i stora världen

money money money

Kategori: Allmänt

skulle jag vilja ha just nu.. sitter inne på olika hemsidor och hittar såååå mycket kläder REA!!
suck! en asfin klänning 159 kr.. jag har 8 kr på kortet.. lyckat!

men men nästa månad smäller det.. hoppas jag (A)

har ju endast 900 kr i månaden (resten försvinner in på sparkonto)

270 kr försvinner till busskortet
200 kr till mobilen
hehe.. kul.. Ah.. eller så skiter man i mobilen.. eller ah.. fan.. JAG VILL KÖPA MASSA KLÄDER!!!

Ah.. 430 kronor till nöje.. inte så mycket.. men men..

juste.. ska studiebidraget höjas? :O isåfall med hur mycket?

Kommentarer

  • A-k säger:

    som sagt, vi ska uppfinna något bra och tjäna pengar! jag med min smarta hjärna borde väl komma på något redan inatt ;D <3

    2010-01-06 | 01:53:44
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: