mainstraw

Liten i stora världen

..och plötsligt känns allt bra igen..

Kategori: Allmänt

Vart kommer pirret från? Jag är väl inte nervös?
Vart kommer leendet från? jag är ju egentligen inte glad?
Vart kommer den där hoppiga, tossiga och flummiga Cissi från? henne hade jag ju tappat bort för länge sen ?

Någonting har hänt.. det är någon skillnad.. men vad?
Vad är det som gör att jag är sån här?
Hur ska jag göra för att det ska förbli såhär?


Allt känns bra, verkligen allt..
tillochmed mitt ögonbryn känns bra

Seriöst? hur kan allt kännas bra utan att man vet vad som har hänt?
Till och med kulan.. eller juste druvan som den nu kallas ;) känns helt OK.. hur gick det till?
Alla inlämningar och praktiker, all skit och allt.. ja allt känns super!

Men vad hände egentligen ?

några dagar i skolan, en dag på kss och lite hockey.. det har ju inte gjort någon skillnad förut?
speciellt inte eftersom att SIK looosade så de tjöt om det..

kan detta flytet bara fortsätta genom praktiken och Ah resten av skoltiden så blir allt perfa!

every time I think of us
my eyes are filled with tears
to think that I gave in to sweet temptation
his words like music to my ears
I hope it's not too late
that you still await
oh please tell me that you're still having faith


my heart cries out to you
you must forgive me
I've been dancing in the dark
and searching for a spark
a fire still burning
I believe we'll make it through
if you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love


Få inga tankar nu! älskar denna låten och inget annat, så nee.. jag vill inte ha tillbaka någon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: