mainstraw

Liten i stora världen

palla palla palla och.. palla

Kategori: Allmänt

Trött, hungrig,trött,ont i halsen,trött,ont i huvudet,trött, feber och.. trött.

Det var svårt att somna i natt, hjärnspöken - INTE BRA.
jag vill förklara för honom varför jag var som jag var, varför jag sa som jag sa och varför jag inte vill vara där mer..
Men det finns ju ingen tid..
Antingen så lyssnar han inte, eller så kommer någon och stör.
Tänkte ut precis vad jag skulle säga, vilket fick mig att börja lipa - IGEN

Jag hatar det här.

Jag - ett bihang.

Jag kan egentligen inte skriva vad jag vill här längre.. eftersom att jag vet att vissa personer läser denna som inte ska veta vad som rör sig i mitt lilla huvud.

ne nu orkar jag inte mer.. ska nog skicka iväg ett sms till honom.. vi får se antar jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: