mainstraw

Liten i stora världen

snörvel snörvel snyft snyft

Kategori: Allmänt

Har ju blivit så jäkla sjuk. 38,8 i temp och hostar som en galning snörvlar gör jag med :O
därför har jag varit sjukskriven från praktiken fredag-lördag-måndag.
 
Men jag har lovat en kille på praktiken att jag ska komma i morgon FEBER ELLER INTE! lovat är lovat!

I söndags var det dop.. kände inte att jag gjorde någon nytta över huvudtaget men men..

Fastnade i en snödriva oxå.. men det var på vägen hem..
där satt vi, jag och mamma i en timma i en kall bil innan mammas arbetskamrat kom och räddade oss med traktor
Pappa försökte hjälpa till med, men det gick inte så bra HeHe.

Idag blev en mycket bättre dag, kravlade mig bort till Kavelbro där jag träffade två av mina pöjkar (De jag arbetar med.. tystnadsplikt you know därav inga namn) Den ene saknade mig så mycket nu eftersom att jag inte vart där..så jag lovade att komma i morgon.. det är ju bara kvällsjobb så det är inte så farligt:P Droga lite ipren bara ;D

För en stund sen ringde Moa "Hej Moa, barnkalas"
Efter en stund förstod jag att hon ville att jag skulle vara lekledare på hennes barnkalas SJÄLVKLART säger jag:O
Hur ska detta gå ? Vad kan man leka för lekar?
lite panik får man ju :O

Näe nu ska jag lägga mig i sängen och mumsa i mig godiset jag köpte idag BIGFATSMILE! och titta på några avsnitt av supernatural ÄLSKART!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: