mainstraw

Liten i stora världen

tvålaxtio

Kategori: Allmänt

Åh älskar uttrycket..

-(Annika)vadå tvålaxtio?
-(Leo)Jah LAXAR (- tusen)
-(cissi)Hahaha jaaa.. Cissi fattar!
-(annika) vah..? vadå ? Ahh.... Jag fattar! tvåtusentio (2010) - två lax tio!

Medger att nyår var underbart ! go mat och underbara vänner ! <3
-


Låg o funderade på saker man förlorat under åren..
det finns så mycket som bara försvinner..
Saker som man inte riktigt kämpar för..
saker som helt enkelt tynar bort..

Ska det verkligen vara så? Alltså, en sak förändrar allt.. NEJ jag tycker faktist inte det, för om man värderar om något högt, ska man inte låta det försvinna.. Men det är ju vad jag tycker..

Nämen.. där var jag nära på att bryta ett nyårslöfte :O
Lämna allt groll och skit bakom mig.

Anledningen till varför jag tänkte på det är helt enkelt ett löfte, det var längesen.. men skitsamma..
löftet var - det klart jag stöttar dig om du behöver läggas in, inget kan ändra det..

Det är skitsamma nu.. men jag började fundera på hur tråkigt och ensamt jag kommer att ha det på sjukhuset.. för alla jobbar, pluggar eller är upptagna med annat.

JAG HATAR SJUKHUS! det är något av det värsta som finns!
där kommer jag att ligga en vecka. eller två.. mamma kommer väl komma dit.. men sen då?

den här grejen jag har på halsen syns mer och mer nu.. och känns MASSOR.. inte kul..
väntar bara på att Patrik ska ringa och fråga hur jag vill ha det.. om vi ska låta den vara eller ta bort den.DEN SKA BORT! jag vill inte ha den där!

Samtidigt poppar tankar som "kommer jag att kunna sjunga sen?"
Tänk.. jag kanske inte ens låter likadant efteråt :O
får en helt ny röst?.. i vilket fall får jag ett nytt ärr på halsen..

Tänk om jag får en till knöl om 14 år? ska jag behöva operera mig var 14de år?
..

Knölen får mig att uppskatta allt (nu låter det som om jag ska dö.. men face facts.. jag kunde dött eller blivit förlamad för 14 år sen.. om operationen hade gått fel.. )

Jag vill göra massor av saker, hela tiden..
Längtar efter sommaren, vill ha middagar, festa, spela paintboll.. och vill göra saker.. hur lame det än låter.





Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag kommer ! Säg vart jag ska och när bara ;)



    <3

    2010-01-07 | 10:57:13
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • A-k säger:

    nyår! älskart!



    elskade elskling, jag kommer vara där!<3



    sommaren kommer bli den bästa! <3

    2010-01-07 | 15:32:10
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: