mainstraw

Liten i stora världen

jobb!

Kategori: Allmänt

nu blir jag faktiskt lite trött.. här har jag ringt upp 200 spänn i månaden för att få info om sommarjobbet.. får reda på attj ag ska jobba en vecka.. v 30. så nu idag ska jag då på möte om detta arbetet, då ringer min kusins flickvän, hon som har fixat jobbet åt mig och säger att jag ska jobba på onsdag.. onsdag ska jag ju inte göra något iallafall alltså men.. sen säger hon att jag ska jobba tre gånger nästa vecka.. NÄSTA VECKA ÄR JAG PÅ KUSTEN!! O-OM-BOKBART, fine.. jag tvekade på kusten.. men jag ska dit.. så jag kommer antagligen få pendla mellan kusten och Skövde tre dagar och hur kul blir det för Annika?

är det inte så att säger man v30, kanske veckan efter.. så är det så ?
Duktigt att komma två dagar innan första arbetsdagen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: