mainstraw

Liten i stora världen

Gonna pump it up now

Kategori: Allmänt

Vilken dag!
Matdagen började med två mackor punkt. fick helt enkelt inte med mig något att dricka.
lunchen bestod av en bananasplit och två torra brödbitar.
Middagen bestod av MC.

Efter middagen insåg jag att fan.. kanske inte borde vara så här onyttig jämt? INTE BRA!
Juste, mamma köpte en godispåse till mig med :O INTE BRA IGEN!

Så kvällen har spenderats med att göra iordning ett träningspass med styrka, kondition+koordination osv.
Jag provade även passet, jeeeflar va svettigt! ( lilla söta rara Cissi hade ju jättemega pass igår - motsvarar en jefla träningsvärk)

Måste bara skriva en sak : Jag är oftast ganska nöjd med min kropp, men eftersom att jag varken rider eller är ute o går just nu så blir musklerna slappa.. därför ska jag börjar jag träna, iallafall tills vädet kommer!

I morgon ska jag förhoppningsvis gå till Arena innan handbollen om (ännu en gång) vädret är på min sida. 

Juste, måste ju tillägga- efter träningspassat kilade jag in i duschen härligt hörru! rakade benen, hårinpackning och hela shotahejtit -  Feeling prittigoood!

( har börjat med min årliga citronvattenkur oxå, det är gott ett tag, men efter ett par dagars klunkande - usch vilken eftersmak *rys* ) 




                                          

nu ska jag nog lägga mig i sängen o titta på min kära Dean Winchester (Jensen Ackles)

Säger bara HABBAHABBA 

                                      

Sweet dreams

Kommentarer

  • Karro säger:

    Hahah, habbahabba. Cissi är duktig ;) Ja åt typ en halv näve godis o trodde ja skulle spy :O Du får komma och köra Wii Fit med mig någon dag. Det är dökul :D

    2010-03-20 | 11:49:01
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    JA!! Guu va kul :)

    2010-03-20 | 11:55:30
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: