mainstraw

Liten i stora världen

its always you

Kategori: Allmänt

Sitter och halvgråter för tillfället, må det vara hungern som spökar kanske? eller må det vara det medvetna, det smarta och ångern?
Ja vet inte riktigt.. Antingen eller, ellerhur?
Jag vet inte varför det är som det är.. eller varför det känns som det känns.. Kan ju vara för att jag borde sova en stund.. eller så är det för att jag verkligen ångrar vissa val jag gjort den senaste tiden. Men ångrar jag verkligen något? Har jag något att ångra? varför ska jag ångra något? eller va?!

Jag tror att allt gick så snabbt! hahaha jag insåg att jag just skrev att det gick för snabbt xD nja.. inte helt kanske Slowmooo(groovar med armarna) men alltså.. å jag fattar inte ens själv vad jag skriver.. men ahja.. om någon fattar så.. ah.. ni fattar ;)
nej.. men allt kom för nära.. panikångest har jag ju fått för mindre saker.. kanske det var en försvarsmekanism?

Näe.. nu rör jag till det i hövet.. Blended not shaked äs ve ijus tå säy in schwääden Eller kanske megafjortisstyle =
Äs Ve IjUs Tå SäY iN sChWäÄdEn

Nästa blogginlägg = AK OCH CISSI ZUMBAR OCH LÖSER VÄRLDENS UNDERGÅNG

MISSA INTE DET!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: