mainstraw

Liten i stora världen

Vi räddar världen

Kategori: Allmänt

Annika Var en hjälte här om dagen, hon hjälpte mig med jobbet, och som tack fick hon ett Zumbapass, Ledaren var så imponerade av hur duktiga vi var.. finns arbetsmöjligheter;) ne men serriöst!  jag tror att vi stod där som två par höftlösa påsar med nötter och försökte svänga på de lurviga, vi bröt den tysta koncentrationen ett antal gånger med asgarv :D Vi är ju så duktiga alltså!

På vägen hen började vi disskutera om världens undergång.. och funderade på hur det skulle gå till, syndaflod, explotion och en ipod kom på tal..




Remember this? Scary movie 6 har en poäng ;)

Ja.. det var självklart jag som kom o tänka på Scarymovie och den mördande ipodden..
MEN! jag kom på en grej.. Vi bygger en stor Iphone, för den är ju bättre;) så kan den utrota ipodden?
Fast Annika hade en bättre idé.. Vi klär ut oss till ipods och låtsas att vi är på deras sida ;)

Kommentarer

  • AK säger:

    FÖRSTÅR DU NU VARFÖR JAG ÄLSKAR DIG?! VI ÄR HELT FUCKING UNDERBARA MED VÅRA IDEER! :D <3333333333

    2010-10-23 | 21:31:42
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -C- säger:

    DU ÄR SÅ FELT FUCKING UNDERBAR<3 DU O JAG FÖREVER!!!

    2010-10-24 | 14:36:35

Kommentera inlägget här: