mainstraw

Liten i stora världen

fitnessholic?

Kategori: Allmänt

Härligt härligt! men farligt farligt.
Känner är solen är på min sida, även om det regnar lite då och då.
Jag har ju börjat skaka rooompa efter jobbet, det är hur gött som helst att kunna ha ett pass, vänta en sekunde och sedan skaka loss, Det värsta är ju att det inte hjälper - OM MAN KÄKAR GODIS, CHIPS, PIZZA osv efter träning?!
Det är hur härligt som helst, även om jag inte är proffs, -detta låter som värsta reklamen för Zumba- men seriöst, först tänker man : guuud va bra alla kommer vara?! alla kommer titta på mig o skratta! Men så är det verkligen inte, man är så fokuserad på chejkandet så det liknar inget :O

Men det kan nog vara jävligt farligt tror jag, man känner inte att man tränar, utan bara hur svetten rinner, och det är så roligt att man vill göra det om och om igen.

Jag ska på pass nu på tidag, tror jag, om jag inte måste plugga häng på! innan eller efter blir det nog lite i gymmet oxå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: