mainstraw

Liten i stora världen

I know that everyone gets scared

Kategori: Allmänt

Oj oj.. länge sen man skrev något djup och meningslöst här.
Just nu är jag inne i någon slags depp period som varken har mening eller ord.
Sitter och räknar ner dagarna till alla möjliga saker.
Om 5 dagar är min älskling myndig, det ska ju självklart firas..
Men frågan är hur?

Har så jäkla dåligt självförtroende just nu..
För första gången i mitt liv lider jag av Acne.. Och har provat allt ALLT! använder inte smink eller nått SUCK!
Jag har ju alltid älskat min hy.. men näe.. jag vill bara täcka upp det o gå vidare.. men all fundation är antingen för mörk eller slut:/ boom bang KRASCH! på det alltså.

jag räknar ner dagarna lite till för om 25 dagar är det Oktober, jag älskar oktober, då börjar hösten.

Hösten:
Då allt luktar gott- friskt, men blött, med varmt.
Man får börja gå i höstkläder - Ja menar Tänk ett mysig tröja med tjocka strumpbyxor.
Halsdukar och mössor, Öronmuffar och vantar.
Stor kanna te och tända ljus.
Livet!

och självklart om 53 dagar är det ju Party som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: