mainstraw

Liten i stora världen

Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.

Kategori: Allmänt

Ett lyckorus spred sig i kroppen efter att ha strävat efter att gå ut hela dagen. från 12 till 18.00 rättare sagt.
När jag gick ut jag fick värmen mot min febriga panna så kände jag "det här är på riktigt, det är så här det ska vara"

Gick/ jogga / sprang hem till farmor och fick ett glas med saft och sen bar det vidare. gick bort mot stan men det började mörkna så jag gick/ jogga/ dansa hem via Normalm.

Jag kände mig så super lycklig, som om någon lyckligt kom över mig men jag vet inte vad.. men jag vill inte släppa det riktigt än.

Vet inte om det har med saker och ting att göra, men för min del så känns det superbra nu, vet inte hur det ska gå till från och med nu, som jag sa. kanske jag vill, kanske inte, kanske. Det kanske ska vara så här ett tag, så är alla lyckliga utan att man kör fast och blir olyckliga?

Jag tycker att det är bra så här, om inte annat så tror jag att min bubbla kan vara bra ett tag.
En bubbla med egna tankar och drömmar.
Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på, precis så.

Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv
jag tänker alltid på dig
i april




Fast det där med att det känns okej nu.. det kanske går över och det enda som kommer finnas i mitt huvud och min bubbla är att känslorusa all over the place ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: