mainstraw

Liten i stora världen

Kärlek

Kategori: Allmänt

vilken härlig dag Tralalala alalaaalala eller nått!

vaknade vid nio tiden, och vid elva var jag rädy to go! Matilda kom farandra och Linda lika så, och massa barn hade de med sig!
Vid fyra anlände Bee till stationen - Cctown där hon tog med sig mästaren och bytte destination till Karstorp för sol! -- Mhwmmm..  Blev inte lika brun/ röd som kllarna brevid (som satt hälften så länge).. men det var verkligen underbart!
Vi satt där, på varsin filt, med varsin smoothie och med varsin sked!
Mellan oss stod en feting till kladdiscake.
Där satt vi, två singlar och filosoferade om "what a girl wants" hur han ska vara och hahaha vad man faller för.. Jo jag vet, SKRATTA!
Men det var så nedrans mysigt att sitta där i solen och bara fundera. Ljuger ju inte om jag säger att vissa underbara, störda och konstiga människor nämndes. Ja! även om jag lovat mig själv att inte prata eller tänka på vissa så blir det så ibland.



Its pretty underbart i karstorp! LOve it!


Ikväll (natt?) blir det Tacos med en underbar kusin och en helt amazing AK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: