mainstraw

Liten i stora världen

fokus baby fokus!

Kategori: Allmänt

Det kanske är dax att börja sätta fokus på rätt grejer.
Blir så irriterad på folk som gnäller på att man inte börjat med körkortet än.
SÅÅÅÅ SJUKT TRÖTT.
Och när jag väl börjar så kommer kommentarer som "det var verkligen på tiden"

Ne för det är ju inte så att jag går i trean på gymnasiet, har prov och inlämningar varje vecka.
Har två jobb och förhoppningsvis ett liv någonstans, inte för att jag vet vart det är med.. någonstans ryktas det om att det finns.

Kan folk inte vara vara glada över att jag äntligen funnit tid till att satsa på skiten istället.
Denna brutta har alltid tävlat mellan mig o Hennes son, han ska vara bäst hela tiden.. Så jävla löjligt.

Idag har jag inte tänkt någonting på vissa personer, vissa underbara personer, ah eller nu gör jag ju det, men innan menade jag ju.

Jag har satt ett mål, ett superstrongt mål. Inga tankar tills på fredag och sen kan jag höra av mig. Analysera mera?
Nej men jag kan ju inte sitta här o tänka hela dagarna, måste ut på jakt efter mitt liv med, studierna, kärkort och student.

Ah för jag har ju verkligen tid med att fixa körkort nu :O !!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: