mainstraw

Liten i stora världen

What are you thinking ?

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och känner mig ganska lost, desperat jävla lost.
Vet inte vad jag gör för tillfället, eller jo, analyserar sönder mig, inte hälsosamt! inte med stort INTE!
Är jag off är jag på är jag bara konstig som sitter och tänker för mycket?

Det sistnämnda tror jag faktiskt, det är ganska konstigt att man kan ha så schhöööön självkänsla ena dagen och vara i botten den andra, att man kan nedvärdera sig själv för att man är lite varsam, jag hatar min varsamhet men jag skulle inte vara så här varsam om det inte betydde något, om jag hade vetat att det var en win win situation, istället för en kanske.. njaa..venne situation.

Jag vill gärna vänta lite men jag är så otålig!
Jag vill gärna vara så jäkla spontan o bara knacka dörr och slänga mig i famnen o bara Hej, win or lose!
men jag är för feg, bara för att det betyder alldeles för mycket.

Jobbigt läge, men vadå? ska jag vänta o bara se vart det går?
"spela svår" som verkar gå så bra för så många andra?
Skita i det? gå vidare o bara inte bry mig ? eller ska jag ta steg?
Men jag har ju tagit steg? ska man behöva ta massa ?


It still feels like our first night together
Feels like the first kiss and
It's gettin' better baby
No one can better this
I'm still hold on and you're still the one
The first time our eyes met it's the same feelin' I get
Only feels much stronger and I wanna love ya longer
You still turn the fire on

So If you're feelin' lonely.. don't
You're the only one I'd ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Please forgive me I know not what I do
Please forgive me I can't stop lovin' you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: