mainstraw

Liten i stora världen

Är de det här du kallar kärlek? jag kallar det... ondska!

Kategori: Allmänt

Snälla, söta rara och förbannat dumma Cecilia Sarlomo.
Det kanske är den jag är - Cecilia?
Det där alter egot som kan saker och tror på sig o allt det där, Det är det där alteregot som alla andra har fått för sig existerar..

Kanske borde ta fram henne och sudda bort Cissi?..  Visst låter jag schitzo?

Det är den där tiden om året då jag känner att allt är fel, inget går rätt till och du vet då när man bara vill slå sönder pantmaskinen på Coop för att den inte vill fungera..
Hela dagarna går i samma mönster och deppet blir bara djupare och djupare..
Nej! det är inte den tiden varannan månad.. Det är nästan vinter -.-

Körkortet tar upp allt tid och ja.. faktiskt alla pengar med.. och den tiden man har till annat den går till jobbet.. men pengarna man tjänar.. ja det är en ond cirkel!

Men men! jag har iallafall något att längta efter!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: