mainstraw

Liten i stora världen

Count down

Kategori: Allmänt




Nu har väl nedräkningen börjat.. om 21 minuter är det min födelsedag.
Det borde vara jätteroligt och spännande, men ärligt talat så känns det inte så speciellt!
Sitter och funderar på vad som har hänt under mitt år som artonåring.. och det har faktiskt inte hänt så mycket positiva saker.. så jag har väl inte så mycket att fira?
Det har varit så mycket död under mitt artontillnitton liv så egentligen vill jag bara gömma mig ifrån det.
Men istället så får jag göra det bästa av situationen så jag bjöd in min kära och underbara Annikabananica till ett släktkalas och sen efter det blir det väl någon utgång av något slag.. Men tro inte att jag tänker klä ut mig!!
Inte i år iallafall!

Brukar faktiskt göra det men i år känns det inte roligt alls..
Kanske för att jag faktiskt inte skulle varit hemma om orginalplanen hade fungerat.. Hade den gjort det så skulle jag varit på väg till paris just nu, as we speak!


Ojojoj.. nu är det bara 10 minuter kvar till.. hm.. ännu ett positivhändelselöst år?

Grattis iallafall!
Tack så mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: