mainstraw

Liten i stora världen

Way up high or down low

Kategori: Allmänt

Nu skråen är våren allt här!
Och självklart kommer förkylningen med den.. Så därför hade jag ingen anledning till att strunta i skinnjackan?
För snorigare än så här kan man nog faktiskt inte bli ;)

Idag är min sista dag i Sverige, sen reser jag vidare till grannlandet för att se hur det är där, kolla runt och planera kommande höstflytt.

Imorgon åker jag till banana och beata !
Dock tyvärr bara över helgen denna gången!

Men satan i gatan va jag saknar trollen! Så det ska bli jätteroligt att träffa dem och se hur de bor!

Nu är jag på väg till skolan för repetition, resten av klassen har proc imorgon, jag väntar till tisdag ;)

Inatt drömde jag en dröm om Cypern! Lääääängtar som in i vassen!
Men jag hade glömt mina skor hemma visade det sig, så jag hade feta vinterskor på mig de första dagarna.. Typiskt mig att glömma det lixom ;)

Idag ska jag packa och plugga med Elin och sova tiiiidigt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: